onsdag 4 juni 2008

Ordlös onsdag


13 kommentarer:

Anonym sa...

Maskrosor är vackra även när de blommat över!

Anonym sa...

Har gott om överblommade maskrosor här nu! Fröna sätter sig direkt i hundens päls!

Anonym sa...

Maskrosor är verkligen vackra när de blommat över.

Åsa sa...

Vilken perfekt symmetrisk liten skapelse!

Anonym sa...

Vackert ogräs ;)

Åsa sa...

Jag tycker att maskrosor är ett glatt ogräs, som tur är har jag inga grannar så nära =)

Klimakteriehäxan sa...

Jättesnyggt! Jag gillar maskrosor både när de blommar och när de ser ut så här.
Men det KAN ju bero på att jag saknar gräsmatta ...

Lusthuset sa...

Det är också en vacker blomma, både som blomma och som dunboll....men bort med den innan den hinner så sina frön i vår gräsmatta. Ha en skön kväll.

Cattis sa...

visst är de vackra ~ och fascinerande, nästan som sommarens snöflingor :-)

kram
Cattis

Ninnie sa...

Helt underbar bild på en av många hatad blomma som egentligen är så vacker...även som "vissnad"

Lena sa...

Vi plockar maskorosor varje dag till vår lilla kanin. Jag tycker de är vackra.

Ingen ordlös onsdag hos mig. Var på utflykt. Har istället TALFÖR TORSDAG... =)

KRAMEN!

Gullvi Fredriksson-Sten sa...

Maskrosen är en blomma som e vacker i alla årstider

Gullvi

Kent Filppu sa...

Även om bilden är knivskarp och maskrosen har fått oförskyllt dåligt rykte skulle jag nog dra mig för att kalla den vacker.