söndag 21 september 2008

Köprusch på Designme!

Efter att det varit väldigt segt med försäljning på min sida så har det tagit fart senaste veckan. Bara på några dagar sålde jag 8 smycken - vilket är mycket för mig. Kul! Fick mig att bli lite mer inspirerad att göra nytt också så jag har suttit och producerat halsband mest hela helgen. Jag har blivit inbjuden att vara med på ett Öppet hus också och ställa ut mina smycken! Kanske jag inte säljer så mycket där men får i alla fall en chans att visa upp mina smycken och hemsida!


Sen är det ju kul att man kan inspirera andra bloggare att pärla! Hoppas det går bra med halsbandet, Sanna!


Här är en bild på ett nygjort halsband. Har inte hunnit fota alla än men kan avslöja att det blir mycket långa halsband framöver, något jag inte gjort så mycket innan. Mest pga att jag är lite lat...längre smycken tar längre tid att göra. Men nu har jag verkligen fått upp farten och på bara några timmar igår gjorde jag tre långa halsband.

2 kommentarer:

Sanna sa...

Vad kul att det går bra med halsbanden!!!!

Mina är klara!! Det kommer bilder på bloggen och jag funderar på ett till - bara ett till!! Det är som en sabla drog! Bilder kommer på bloggen under veckan.

Fast just nu har jag snöat in på att sticka varma gosiga strumpor så det dröjer ett tag innan det blir fler halsband - tror jag...

Ninnie sa...

Å, så roligt! Och långa halsband, det låter finfint!