fredag 14 november 2008

Uppdatering

Liten uppdatering om vad som hänt sen sist. Har varit lite upptagen i veckan och det har inte blivit så mycket bloggande. Jag har bland annat hälsat på en gammal vän, varit på en mycket bra bio, och gjort en del smycken.


Igår var jag på en liten inköpsresa - köpte material till min smyckestillverkning. Det var fint väder igår (till skillnad mot idag då det bara öser ner regn) så det blev en trevlig bilresa. På hemvägen stannade vi till vid Falbygdens ost och där snålar de inte med julstämningen. Utanför stod tomtar lite överallt och inne satt tomten och läste sagor. Jag som för några dagar sen sa att jag inte alls känner för jul eller att pynta kunde inte stå emot allt julkrafs utan fick lite julstämning också.


Här är lite bilder från Falbygdens ost:









Den här söta Lucian fick jag av mitt ressällskap:



Inga kommentarer: