fredag 22 februari 2008

Gladismuggar och Babsan


Slog ut en liten bit ur en av mina favoritmuggar igår. Jag kallar dom mina gladismuggar för vem blir inte glad när man ser detta:
Jag använder dessa muggar varje dag och älskar dom fastän de kanske inte är de hippaste och modernaste. Från början var de fyra stycken men jag slog sönder en mugg för något år sen så nu är de bara tre. Och igår är min anka lite skadad i kanten alltså.

Såg på Babsan igår i "Du är vad du äter" - brukar inte se på det programmet men bara för Babsan var med kollade jag igår. Han är allt bra rolig - han har riktigt roliga uttryck. Igår sa han tex att han var värdelös på att laga mat "jag bränner till och med kokboken". Sen hörde jag att han hade sagt i söndags angående melodifestivalen "att Sanna sjöng sig till final och Carola skrek sig till andra chansen" vilket jag tyckte var mycket träffande.

1 kommentar:

Hjulia sa...

Vilka underbara muggar! Suveränt att använda på morgonen, alltid bra med en "glad start".

Ang Babsan - han/hon var publikuppvärmare på Melodifestivalen i Gbg, helt underbar!!