torsdag 13 mars 2008

Melodifestivalen

Jag kommer att missa lördagens final i medodifestivalen - känns ju sådär. Som ett antiklimax ungefär - här har man stått ut och lyssnat på en massa dåliga låtar och sen får man inte se finalen. Jag sitter på tåget hem från Stockholm när finalen pågår.

Så nu kan jag bara be alla som kan att
rösta på Sanna åt mig!

Hon bara måste vinna! Hennes framträdande och låt är värda att vinna!

Rösta inte på:


  • Charlotte Perrelli - hon har ju redan vunnit hela tävlingen en gång och behöver inte vinna igen. Hon ser lite ut som en dragqueen i sitt hårdsminkade ansikte och jag tror att en del i övriga europa kommer att fundera på vad hon egentligen är och inte lyssna på musiken.

  • BWO - nej, nej, nej...de kommer bara att bli en repris på fjolårets The Ark fiasko, de är helt enkelt för konstiga. Låten är inte tillräckligt bra heller.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag gillar oxå Sanna - rösta ska jag inte, men jag hoppas att hon vinner.