onsdag 8 oktober 2008

Punchverandor och julskinkor

Igår hade jag en jättemysig dag tillsammans med J i Tibro. Eftersom hon fyllde år i helgen så åkte jag och grattade henne igår. Vi tog oss en tur runt i byggden och hamnade som vanligt i charmiga Hjo. Där åkte vi runt och kollade på alla vackra trähus med punchverandor och snickerier. Kul att se att det finns så många välbevarade hus som sköts om i en liten stad.
Vi bilade omkring på småvägar och såg både det ena och det andra. Bland annat åkte vi förbi en gård som hade grisuppfödning - tror aldrig jag sett så många grisar på en gång förut. Ett helt fält med små glada julskinkor, förlåt grisar, som sprang omkring!
Det var verkligen en riktigt trevlig och solig dag som jag kommer bevara i mitt minne länge!

1 kommentar:

Ninnie sa...

Låter som ni hade en underbar dag!