lördag 16 maj 2009

Norge, Danmark, Island och lite Öland

Har inte hängt med alls i år men ikväll är det ju äntligen dags då för Eurovisionsfestivalen. Kommer väl kika fast jag inte är så intresserad i år. Gapiga Malenas låt är inte alls i min smak. Men jag har sett de andra nordiska bidragen och de imponerar faktiskt. Blev jätteförvånad när jag hörde Norges bidrag, den låten har jag hört på radion flera gånger men inte insett att det var deras Eurovsionsbidrag. Hejar nog på Norge i år, här är Alexander Rybak med sin låt:



Jag tyckte även att Danmark var bra med sin Ronan Keating kopia:



Island är också ganska bra fast nog ingen vinnare:

Imorron åker jag till Öland! Hoppas att det ska bli fint väder på ön så att jag kan vara ute och fota mycket.
Tillbaka i stan igen i slutet av veckan!

Inga kommentarer: