torsdag 24 april 2008

Tillägg...

Måste lägga till en sak på min önskelista:
  • VÅRSKOR!
Var i stan idag och kollade i de flesta skoaffärerna men jag hittade inga. Måste säga att sko-modet just nu inte alls är i min smak. Platta öppna tygskor var det mest - inte alls snyggt eller praktiskt att gå i. Kanske skönt ett tag men såndana tygskor har ju en ganska kort livstid, de blir snabbt uttöjda och fula. Jag gjorde istället så att jag köpte likadana skor som jag köpte förra året! De hade kvar de skorna jag köpte på Wedins förra våren och som jag gick i hela sommaren sen. Supersköna med riktigt skinn. Nu sålde de dem för nästan halva priset också så det var ju bra. Lite tråkigt att köpa likadana skor igen men man vet ju vad man får - ett par som man trivs med. Men jag vill fortfarande ha ett par skor till...får fortsätta leta.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack for intressant blogg