lördag 12 april 2008

Inspirationen tillbaka


Idag har jag varit i skara igen....tredje gången jag är i Skaraborgsbyggden på bara tre veckor! Jag var bland annat återigen på Slöjddetaljer och inhandlade lite material. Jag känner mig verkligen sugen på att börja pärla nu igen! Har lite nya ideer på halsband som jag vill testa. Får se om jag kan komma igång med det redan imorron! Känns kul att inspirationen är tillbaka - har varit lite trögt nu ett tag. Som alltid när man går in på Slöjddetaljer kommer man ut med en massa små påsar med pärlor och smyckesdetaljer....



PS, föreläsningen gick bra! Kändes helt ok och jag tror att det var uppskattat. Fick lite fina blommor som tack för att jag ställde upp:

Gerbera är verkligen vackra blommor, man har bara aldrig råd att köpa dom för de är så dyra. Men bara några stycken så här är ju verkligen effektfullt!



Inga kommentarer: