onsdag 18 mars 2009

Mot Toscana!

Idag packas det här hemma och fixas inför resan. Imorron åker jag och min syster till Italien! Vi hoppas få några fina dagar i Toscana där vi har planerat att besöka Florens, Siena och Pisa bland annat. Det ska verkligen bli roligt att få se dessa gamla städer med så mycket historia bakom sig. Jag har läst en del guide böcker inför resan och det finns så otroligt mycket att se att man skulle kunna stanna hur länge som helst - vi får dock nöja oss med några dagar.
Vi ska bo på ett litet hotell som ligger utanför Florens ute på landsbygden, på bilderna ser det väldigt mysigt ut!
Återkommer med en reseberättelse när jag kommer hem! Ciao!

4 kommentarer:

Sanna sa...

Ha en supertrevlig resa och njut av den goda maten och allt fint som finns att titta på :0)

Veronica sa...

Vad kul! Hoppas att ni får en bra resa och ha det riktigt kul i Toscana :)

Kram på dig

Veronica sa...

Jag glömde, vädret ser lovande ut! Varmt och skönt på dagarna :) Jag hoppas att det håller sig så här!

ciao ciao

Vero sa...

Hoppas ni fått en fin resa!