lördag 30 maj 2009

Vänligt och en frustrerad Malin

Den här söta ljusstaken fick jag av min vän E igår! Jättegulligt och snällt av henne! Det värmde hjärtat...fick nästan en tår i ögonvrån...
Idag har jag fotat alla mina smycken till min nya hemsida. Trodde att jag hade hittat ett bra ställe att fota dom på. Sen när jag kom hem och kollade på korten i datorn så såg jag att jag inte kunde använda dom. De var alldeles för mörka och smyckena kom inte alls till sin rätt. Blir galen tror jag - eftersom det inte var första försöket. Har testat en massa olika saker men inget blir jag nöjd med. Ville ha något nytt eftersom hela sidan ska göras om. Men nu får jag nog fota dom som jag brukar, på vit bakgrund bara. Ahhrrggg.....

2 kommentarer:

Sanna sa...

Fast vit bakgrund är ganska bra för då ser man alla detaljer. Men jag vet hur svårt det är att ta snygga produktbilder. Det var en ständigt återkommande huvudvärk när jag hade min verkstad.

Ser fram emot den nya sidan!

Malin sa...

Ja,det blir bäst med vit bakgrund för då ser man verkligen hur de ser ut. Det är det problemet jag har på de andra bilderna - att det blir för mycket som tar fokus från själva smycket och så kommer man inte så nära och ser detaljerna. Bara jobbigt att fota om alla igen....