söndag 19 september 2010

Fototriss - var så god och sitt


12 kommentarer:

Tin sa...

Skulle gärna sätta mig på dessa härliga sittplattser!

Rantamor sa...

En mysig triss.
Ettan där skulle jag verkligen vilja sitta riktigt en sån mysig "hångelsoffa" och vilken utsikt.
Tvåan var lite svårt att sitta i....men vacker.
trean vill jag kvälls-sitta i å mysa.

Ha d gott.

@Receptomaten sa...

Åh den lilla sjöboden tilltalar mitt hjärta! Flytvästar och fiskegrejer alltid redo :) Fin bild som blir min favorit!

Trevlig söndag!

m sa...

Sista fotot blir favoriten!!

M.M sa...

Härliga sittplatser - lite trångt på andra fotot bara. ;)

Rosor och Pioner sa...

Trevliga ställen att sitta ner en stund. Soffan blir den jag väljer.
Ha en bra dag

Ingalill sa...

Sjöboden hade jag inte tackat nej till :)

Mattias sa...

Finfintriss det här!

Lena Rollmar sa...

Fina bilder! Härlig triss!

Ruth Bernssen Bø sa...

Flotte sitjeplasser.
Takk for kommentar hos meg. Himmel og hav bileta er frå Tromsø området, langt frå min heimplass som er Jæren på sørvest landet.

Ha ein fin kveld

Erik "Semlan" sa...

Fina sittplatser, även om den andra är lite ockuperad av blommor och blad. Väljer att flytta ut campingstolen i solen på bryggan och bara njuta av utsikten. :-)
Tack för din kommentar.

NuttesPyssel sa...

Hej.
Så fina bilder!
Tycker om nedersta, gult, rött, blått och lite grönt.