torsdag 4 december 2008

Award!

Jag har fått en utmärkelse! Så här ser den ut:
...och den kommer från Ninnies mysiga blogg.
Det är meningen att man ska skicka vidare priset till 7 andra bloggar man gillar men jag får erkänna att jag inte läser så många bloggar regelbundet så min lista blir lite kortare. Många bloggar jag läser har dessutom redan fått utmärkelsen. Jag vill dock skicka vidare utmärkelsen till dessa tre tjejer:

Sannas tankar - en blogg som jag följt nu ett bra tag. Här blandas allvar med skratt och allt är mycket välskrivet!

Två nya bloggar som jag nyligen börjat läsa är Emma tråkbloggar och Söndagsbarn84.

Emma tråkbloggar - är inte alls tråkig utan tvärtom en trevlig blogg om livet som student i Halmstad.

Söndagsbarn84 - Erica är nog den flitigaste bloggerskan jag stött på! Flera inlägg varje dag och massor av prov på Erics fina bloggdesign. Jättevackra foton också!

3 kommentarer:

Erica sa...

Hej och tack så mycket för de fina orden :)
Ha en bra fortsatt dag!

Sanna sa...

Oj! Tack så mycket!!! Vad roligt att mina knasiga inlägg uppskattas!

Emma sa...

Det var en rolig överraskning som gjorde mig glad :) Tackartackar!
Väldigt fin fredagsbild för övrigt!