måndag 7 april 2008

Punktering och fröken Salander

Denna veckan är det fullt ös hela veckan nästan. Fattar inte hur jag hann jobba innan....:) Och jag vet inte när jag ska hinna påbörja min nästa bokföringskurs. Fick hem del två av kursen i fredags. Får försöka boka in tid för den i min upptagna almanacka.

Idag har jag bytt däck på bilen, eller...inte jag såklart utan killarna på däckverkstaden. Jag hade punktering på ett sommardäck, så de fick laga det också. Återigen hade jag fått en spik i ett däck, det är andra gången det händer mig nu på kort tid. Kan folk inte låta bli att sprida ut en massa spik på vägarna där jag kör!?

Jag besökte mitt favoritbibliotek också, det på Göta. Lånade hem tre böcker som såg spännande ut. Jag har snart läst klart del två av Stieg Larssons Millenium serie. Del två är nog till och med bättre än ettan, såååå spännande! Lisbeth Salander är ju en klar favorit - vilken tuff tjej alltså! Det är nästan så att jag inte vill att boken ska ta slut...men som tur är finns det ju en del till sen i serien.

Inga kommentarer: