onsdag 4 februari 2009

Garderobs rensning


Igår gick jag igenom mina klädgarderober och kollade verkligen igenom allt! Även sånt som jag lagt undan kom fram och gicks igenom. Jag provade till och med för att vara säker på att jag inte skulle använda kläderna som jag la undan mer. Stundtals gick det knappt att komma in i mitt sovrum då det var högar av kläder överallt. Det tog sin lilla tid och efteråt hade jag fyra stora påsar med kläder som ska lämnas bort. Tjugo tomma galgar hänger nu i min garderob men jag ska inte handla något nytt - känns som om jag inte behöver köpa något mer på väldigt länge. (Det kommer jag ju inte kunna hålla eftersom jag är lite klädtokig men jag ska försöka ett tag i alla fall...)

Några kläder ska jag försöka sälja, har en del som jag aldrig ens använt men som är jättefina. Kläder som är för stora och jag inte passar i helt enkelt. Tex den här jättefina klänningen som jag aldrig kunnat ha pga den är för stor i urringningen:


Nån som är intresserad? Storlek S är det och den är aldrig använd.

1 kommentar:

Anonym sa...

den var skit fin :D
fast den är säkert såld elr ?
hur mycket ?

Kramar


Vidjatrollet.blogg.se