måndag 23 februari 2009

Utan ord - vecka 9

Hos Pumita finns fler bilder!

7 kommentarer:

Pumita sa...

Det ser supermysigt ut! Och isen ser ut att hålla också. Det låter lite läskigt om det sprakar mycket när man går på isen. Jag minns att jag var rädd för det som barn.

annalarssonphotography sa...

Ser mysigt ut, men som Pumita säger.. lite läskigt med is som sprakar är det..

Ha det gott och kika gärna in hos mig!

Fritt ur hjärtat sa...

Jag säger bara......GUD SÅ KALLT!

Anette sa...

Pimpelfiske har jag alltid tyckt ser så mysigt ut. Åtminstone en solig dag som på din bild. Undrar om jag går testa någongång.

Åh, jag ser att du ska till Toscana. Möta våren förstås. Vad härligt det låter. /Anette

Anette sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
woopsidaisy sa...

härlig bild! fick dom nån fisk?

Malin sa...

woopsidaisy: vet inte....de var alltför långt ute på isen för att jag skulle våga mig dit och fråga!